Translate

vineri, 13 decembrie 2013

Cresterea Iubirii de Dumnezeu-Colocviu

Dialog intre Dumnezeu si maica Tereza-Emanuel Dumnezeu sporeste in mine IUBIREA. -Iubirea se aprinde la vederea perfectiunilor Iubitului. A ta se va indragosti de frumusetea mea, si intreaga fiinta ta va fi prea micda pentru a-i primi imprimarea completa. Spiritul tau va fi umplut de cunoasterea mea, inima ta de iubirea mea. -Cum mi te vei arata mie, Doamne? -Sfanta Omenire a Cuvantului avea viziunea lui Dumnezeu in partea superioara a sufletului, ea vedea pe Dumnezeu si asta ii intarea iubirea. Tu vei primi un har pentru ca sa poti, ca si ea, sa traiesti atasata si iubitoare. Ea nu va putea parasi cu ochii sufletlui aceasta frumusete pe care o vedea, pe care o poseda. -Ce vedea ea din Dumnezeu? -Dumnezeu este putere, intelepciune, iubire. Aceasta este fiinta lui Dumnezeu. Sfanta Omenire vedea in Cuvant aceste perfectiuni ale lui Dumnezeu si aceasta stimula iubirea sa. Si aceasta vedere, aceasta cunoastere plana inca deasupra tuturor lucrurilor infinite pe care le cunostea; ea se ridica de la aceste lucruri repede, ca pe o scara, la perfectiunea infinita care le cauza ca si prin creatie, pe care le guverna ca prin Providenta. Ea vedea, contempla, adora Iubirea infinita care toate le-a produs si care i se daruia personal. Si iubirea sa era extatica, o atasa de el, scotand-o din ea, pentru a trai din El. Iata ceea ce trebuie sa se petreaca cu tine- la o distanta infinita- in tine. Este cea mai mare, cea mai frumoasa dintre fiinte, Dumnezeu care s-a daruit iubirii tale. Cunoaste, iubeste si poseda-L in tine. Eu eram adanc prinsa in Dumnezeu ca in locuinta mea. eu eram in sanul sau, era odihna in Dumnezeu si ea satura sufletul meu. Acest cuvant al sfantului Paul spune ce simteam:"In Ipso vivimus et movemur et sumus" (In El traim si ne miscam si suntem). Si era Dumnezeu. La fel si acest cuvant din Imitatia lui Cristos:"Odihneste-te suflete al meu in Dumnezeu, pentru ca este odihna vesnica a sfintilor" Eu eram in scopul meu. Cococviu1-ziua 1- extras din Exercitiile spirituale ale Sfintei Maria Eugenia de Isus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu